Bicikl je nekima sredstvo za rekreaciju, nekima prijevozno sredstvo, a nekima oboje. I jedne i druge, kao i buduće bicikliste, podsjećamo zašto je bicikliranje zakon.

bicikliranje

Oglas

Bicikliranje ima mnoge prednosti o kojima smo ranije pisali , a jedna od tih prednosti je da godi vašem novčaniku.

Bicikl osim što je sredstvo za rekreaciju, ono je i prijevozno sredstvo koje će nas odvesti od tačke A do tačke B bez da stojimo u dugim kolonama.

Na bicikliranju će vam biti zahvalni vaš imunološki sistem, srce, mozak i mišići  jer bicikliranje pozitivno utiče na svaku od ovih stavki , a na kraju dana zahvaljujući bicikliranju lakše ćete utonuti u san.

GUBLJENJE KALORIJA  

Mnogima najveći plus bicikliranja je  gubitak kalorija. Bicikliranje tempom od oko 20 km/h sagori  563 kalorije u sat vremena.

Ukoliko vas zanima koliko pojedine aktivnosti troše kalorija pogledajte tablicu ovdje.

Istovremeno, nedovoljno tjelesne aktivnosti povećava rizik od smrti, zbog čega Svjetska zdravstvena organizacija preporučuje da odrasle osobe u dobi od 18 do 65 godine imaju barem 150 minuta umjerene tjelesne aktivnosti sedmično kako bi ostale zdrave.

U postizanju tog  cilja idelan partner može vam biti upravo bicikl – dovoljno je samo 20-ak minuta vožnje dnevno kako bi postigli cilj.

NEKA BICIKLIRANJE BUDE VAŠA SVAKODNEVNICA 

Bicikliranje je zabavna aktivnost koju lako možete uklopiti u svoju svakodnevnicu. Neka bicikl postane vaše prijevozno sredstvo za odlazak do trgovine, škole ili posla.

Bicikliranje će povoljno uticati na vašu kordinaciju, poboljšati će vašu cirkulaciju pa će rezultat biti brz oporavak vašeg tijela.

Vremenom će doći do jačanja mišića donjeg dijela vašeg tijela, bicikliranje može biti odlična vježba za ljude koji imaju problema sa zglobovima i artritisom.

NEĆETE TAKO BRZO ODUSTATI 

Ljudi koji se bave bicikliranjem ćesto su duže odani toj aktivnosti nego ljudi koji krenu u  teretanu. Većina ljudi koji se bavi biciklizmom ostaju mu odani cijeli život.

Bicikliranje ne opterećuje zglobove, kao što to rade trčanje i neki drugi sportovi, a sa druge strane ne treba vam puno opreme.

Idući put kada zapnete u gužvi na cesti, dok sjedite za volanom dobro razmislite o tome kako vam bicikl može olakšati dan – i poboljšati  vaše zdravlje.

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime