Još je malo vremena ostalo do ljeta a vi niste postigli željenu figuru ? KAKO SE ZATEGNUTI DO LJETA – sigurno vam je ovo pitanje prošlo kroz glavu kad ste se pogledali u ogledalo i shvatili da niste baš zadovoljne svojom figurom. Dobra vijest je da još uvijek nije kasno, ukoliko odmah počnete s vježbanjem.

Jedna od najbržih i najefikasnijih metoda za zatezanje kompletnog tijela jeste pilates, a svakako da je velika prednost pilatesa mogućnost da ga izvodite u udobnosti svog doma.

Oglas

Za kratko vrijeme ćete primijetiti velike promjene na vašem tijelu, naročito ukoliko kombinujete pilates sa kardio vježbama – trčanje, plivanje, vožnja bicikla. Ključna stvar za postizanje rezultata jeste da redovno trenitare – četiri puta sedmično će biti sasvim dovoljno. Bez pravilne ishrane takođe teško ćete doći do rezultata, a tekstove na tu temu možete pronaći ovdje.

Deset puta deset

kako se zategnuti do ljeta

Trebate leći na leđa. Ispružite noge i podignite ih od poda tako da pravite ugao od 45 stepeni. Ruke držite ispružene pored tijela, kao na slici. Glavu i ramena držite odignutim od poda. Dižite i spuštajte ruke deset puta brzo, pri tome vodeći računa da vam je tijelo zategnuto. Uradite deset serija po deset ponavljanja.

Krugovi

kako se zategnuti do ljeta

Kako se zategnuti do ljeta – vježba koja je za tu svrhu neizostavna. Lezite na leđa i podignite visoko desnu nogu. Ispružite ruke pored tijela. Napravite osam krugova na jednu stranu, a zatim osam krugova u drugu stranu. Isti postupak ponovite s drugom nogom.

Istezanje nogu

kako se zategnuti do ljeta

Opet, na leđa lezite a glava, vrat i ramena podignite sa poda. Što više možete podignite lijevu nogu a zatim je rukom još privucite prema glavi, dok blago odižete desnu nogu sa poda. Ponovite taj postupak i sa drugom nogom. Uradite naizmjenično osam ponavljanja, prvo jednom a zatim i drugom nogom.

Istovremeno istezanje ruku i nogu

kako se zategnuti do ljeta

Na leđa lezite i podignite noge, ramena, vrat i glavu sa poda. Privucite rukama koljena na grudi. Istovremeno istežite ruke i noge – tako što ćete ih ispružiti- ruke iznad glave a noge naprijed , tako da naprave ugao od 45 stepeni. Vratite se sada u početni položaj. To je jedno ponavljanje. Uradite još minimalno sedam ponavljanja u seriji, te nakon toga još minimalno 2 serije.

Mali krugovi

kako se zategnuti do ljeta

Kako se zategnuti do ljeta – šesta vježba po redu koja će vam pomoći da postignete željeni izgled. Zauzmite položaj kao na slici – lezite na stranu vodeći računa da vam noge budu blago izbačene prema naprijed. Gornju nogu podignite nekoliko centimetara i lagano napravite osam krugova, prvo u jednu a zatim u drugu stranu. Važno je da tijelo ostane fiksirano, odnosno da se ne pomjerate. Ponovite postupak sa drugom nogom.

Bočno podizanje noge

Sličan položaj kao kod prethodne vježbe- lezite na bok s tim da noge budu pomjerene blago prema naprijed. Neka ruke budu ispred vas i predstavljaju vam oslonac. Girnju nogu dižite uvis što je više moguće, pri tome pazite da se ostatak tijela ne pomijera. Uradite osam ponavljanja, a zatim isto tako s drugom nogom, osam ponavljanja.

Labud

Za ovu vježbu na stomak lezite. Podignite noge, ruke i glavu istovremeno. Ostanite par sekundi u tom položaju pa se vratite u početni položaj. Uradite barem osam ponavljanja u seriji.

Ukoliko nemate dovoljno motivacije, pogledajte ove ljude koji su izgubili po 50, 60 i više kilograma i potpuno promijenili svoj život.

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime