Ukoliko smatrate da nemate kvalitetan san, odnosno noću ležite budni i ne možete da zaspite, a krenuli ste u krevet na vrijeme, onda poslušajte naše savjete i mi vam garantujemo da ćete ljepše spavati. Pa da krenemo.

Bez jela i bez grickalica prije spavanjakvalitetan san

Oglas

O ovome se dosta pisalo posljednjih godina, i čini se da i ptice na grani znaju za ovo pravilo, ali svakako da ga moramo naglasiti i još jednom objasniti važnost ove navike. Hrana prije spavanja utiče negativno na kvalitetan san, naročito prosti ugljikohidrati, a to su u suštini sve grickalice i slatkiši. Organizam mora uložiti energiju da bi probavio hranu, pri čemu se diže temperatura organizma, umjesto da se spusti kako bi bili spremni na spavanje. Iz tog razloga najbolje što možemo uraditi za sebe jeste da ne jedemo barem 3 sata prije spavanja.

Prije spavanja prekrižite alkohol i kofeinkvalitetan san

Obje ove supstance su snažni stimulansi centralnog nervnog sistema, povećavaju krvni pritisak, te izazivaju razdražljivost. Ukoliko popijete šoljicu kafe prije spavanja, ukoliko i uspijete relativno brzo zaspati (a male su šanse da hoćete), probudit će vas potreba da mokrite jer je kafa diuretik koji izvlači tečnost iz organizma. Probudit ćete se žedni, razdražljivi i nervozni. Kofeinu je potrebno 5-7 sati da napusti organizam, a puno bolja opcija prije spavanja je recimo čaj od kamilice ili matičnjaka, ili recimo kombinacija lavande i valerijane.

Volite zaspati na kauču?kvalitetan san

Započeli ste s gledanjem serije, u međuvremenu ste zaspali a kasnije su vas reklame probudile i sada ne možete da zaspite. Zvuči vam poznato? Iako svi volimo drijemanje na kauču, to nije najbolje što možemo uraditi za sebe. Pored toga, stručnjaci tvrde kako barem sat vremena prije spavanja ne bismo trebali gledati u ekrane.

Ugasite mobitel i TV

Ukoliko prije spavanja gledamo mobitel, čitamo vijesti i saznamo nove informacije, onda dosta otežavamo našem mozgu da se pripremi za spavanje. To je zato što mozak još uvijek procesuira informacije i nije u stanju da se “ugasi”. Ukoliko vam to nije dovoljan razlog, onda vam moramo reći da plava svjetlost sa ekrana utiče na starenje kože, te ukoliko želite da vam lice ostane zategnuto onda definitivno trebate manje vremena provoditi ispred ekrana i tipkajući po telefonu.

Prostoriju u kojoj spavate trebate očistiti

Trebali biste ukloniti elektroničke uređaje iz sobe, provjetriti prostoriju i čistiti je redovno. Ugodan i svjež prostor pomoći će vam da lakše zaspite. Izbjegavajte spavati u zadimljenim i zagušljivim prostorijama.

Više savjeta o zdravlju možete pronaći ovdje.

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime