Zaborav nečijeg imena ili mjesta na kojem ste ostavili ključeve može se činiti bezazlenom ljudskom greškom, ali takvi propusti u memoriji mogu se povećavati s vremenom. U skladu s tim, važno je konzumirati određenu hranu kako bi se usporio ovaj proces.

Budući da se mozak tijekom života mijenja i raste, potrebne su mu određene namirnice koje će biti jedan od načina da podrže taj proces i poboljšaju memorijske funkcije. Stručnjaci predlažu hranjive sastojke za bolji rad mozga i pamćenja. Omega-3 masne kiseline Omega-3 masne kiseline su oblik polinezasićenih masti, dobrih masti koje pomažu u oblikovanju kognitivnih sposobnosti. Bogate su eikosapentaenojskom kiselinom (EPA) i dokozaheksaenojskom kiselinom (DHA), koje podržavaju kognitivne funkcije, održavaju fluidnost ćelijske membrane i povećavaju sinaptičku plastičnost. Stoga dovoljan unos DHA igra važnu ulogu u procesu učenja i pamćenja tokom cijelog života.

Oglas

Starenjem koncentracija esencijalnih masnih kiselina u tkivu opada. S obzirom na to da brojna istraživanja pokazuju da povećani nivo DHA u mozgu smanjuje smanjenje kognitivnih sposobnosti povezanih sa starenjem i rizik od Alzheimerove bolesti, može se zaključiti da je za očuvanje kognitivnih funkcija i pamćenja neophodan optimalan unos omega-3 masnih kiselina . može odgoditi pojavu neurodegenerativnih bolesti. Konzumacija masne ribe poput bakalara, lososa, skuše, sardina i pastrve omogućit će vam unos proteina i omega-3 masnih kiselina. Za one koji su na biljnoj ili veganskoj prehrani, stručnjaci preporučuju morske alge, orahe, bademe, chia sjemenke, sjemenke konoplje i lan.

Polifenoli

Polifenoli su prehrambeni antioksidanti biljnog porijekla sa protuupalnim blagodatima, a bobice su upakovane u njih. Ovako se preporučuju borovnice jer su odlične za zaštitu od hroničnih bolesti i za zdravlje mozga. Naučna istraživanja pokazuju da zbog svoje specifične biološke aktivnosti štite srce, krvne sudove i imunološki sistem. Također se smatraju molekulima s potencijalnim pozitivnim učinkom na precjenjivanje hroničnih upalnih bolesti, karcinoma i procesa starenja.

Dvogodišnje istraživanje na Medicinskom fakultetu Harvard pokazalo je da odrasli koji su jeli borovnice i jagode imaju najsporiju stopu kognitivnog pada. Američko udruženje za srce objavilo je istraživanje koje je provedeno na više od 93.000 žena u dobi između 25 i 42 godine. Tijekom 18-godišnjeg praćenja otkrili su da je manja vjerovatnoća da će oni koji su jeli borovnice i jagode tri puta sedmično imaju srčani udar. Trenutno nema lijeka za Alzheimerovu bolest ili druge oblike demencije, ali umjesto da se bojite neočekivanih ishoda, preuzmite kontrolu tamo gdje možete. Dodavanje ukusne i hranjive hrane vašoj prehrani, poput borovnica i oraha, jedan je od načina za preuzimanje inicijative u pogledu zdravlja vašeg mozga, piše Mind Body Green.

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime