namirnice koje snižavaju krvni pritisak

U nastavku pročitajte koje su to namirnice koje snižavaju krvni pritisak na prirodan način, bogate su kalcijem i magnezijem i izuzetno korisne za organizam.

1. Bijeli grah

Oglas
namirnice koje snižavaju krvni pritisak
Ovo su namirnice koje snižavaju krvni pritisak: Bijeli grah

Krah sadrži značajne količine kalcija, magnezija i kalija koji direktno utiču na smanjenje krvnog pritiska. Od graha možete praviti varivo, juhe, dodati ga salatama ili napraviti pire.

2. Obični jogurt

namirnice koje snižavaju krvni pritisak
Ovo su namirnice koje snižavaju krvni pritisak: Jogurt

Jogurt je mliječni proizvod koji je odličan izvor kalcija i drugih minerala koji imaju pozitivan učinak na ljudsko zdravlje. Započnite dan jogurtom, a možete ga koristiti i za pripremu niskokaloričnih umaka za mesna jela i salate.

3. Kivi

namirnice koje snižavaju krvni pritisak
Ovo su namirnice koje snižavaju krvni pritisak: Kivi

Pored toga što je bogat vitaminom C, kivi će vam pomoći u snižavanju krvnog pritiska. Najbolje je da ga jedete dok je svjež u voćnim salatama.

4. Breskve

 namirnice koje snižavaju krvni pritisak
Ovo su namirnice koje snižavaju krvni pritisak: Breskve

Mnogima su breskve omiljeno osvježenje tokom ljeta. Dobro je da znate da breskve sadrže mnoštvo hranjivih vitamina i minerala koji imaju pozitivan uticaj na ljudsko zdravlje. Najbolje je da ih jedete svježe ili da pripremate od njih smoothije.

5. Banane

namirnice koje snižavaju krvni pritisak
Ovo su namirnice koje snižavaju krvni pritisak: Banane

Jedna banana srednje veličine dovoljna je da zadovolji 12 posto vaših dnevnih potreba za kalijem. Ovo egzotično i izuzetno ukusno voće odličan je saveznik u borbi protiv stresa. Kada banana postane tamna i prezrela, ne morate je bacati. Zamrznite ju u zamrzivaču i od nje napravite ledeni desert.

6. Kelj

 namirnice koje snižavaju krvni pritisak
Ovo su namirnice koje snižavaju krvni pritisak: Kelj

Ovo povrće mnogi nutricionisti nazivaju superhranom zbog toga što je bogato antioksidansima, dok istovremeno ima malo kalorija. Najbolje je jesti mladi kelj kao salatu ili lešo.

7. Brokula

namirnice koje snižavaju krvni pritisak
Ovo su namirnice koje snižavaju krvni pritisak: Brokula

Samo stotinu grama brokule pripremljene na pari zadovoljava 6 posto dnevnih potreba za kalcijem, 8 posto dnevnih potreba za magnezijem i 14 posto dnevnih potreba za kalijem. Bogata je antioksidansima koji sčuvaju zdravlje, pa je svakako što češće uvrstite u jelovnik. Neki nutricionisti smatraju brokule najzdravijim povrćem na svijetu.

Jezero s pogledom na more: Hrvatsko čudo prirode koje svako treba posjetiti

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime