plivanje

Plivanje je aktivnost koja je savršena ukoliko želite da se vratite u top formu, zategnete tijelo, riješite se stresa i u svakom pogledu napunite baterije. Ukoliko ljetujete na primorju, iskoristite priliku da uradite nešto za sebe.

Ukoliko ste inače previše zauzeti i nemate baš puno vremena ili discipline za tjelovježbu, odmor na moru je odlična prilika da uradite nešto za svoje tijelo. Tijelo je stvoreno za kretanje, a ne na sjedilački način života, stoga vaši mišići žude da ih upotrijebite. Ukoliko ste na moru, imate savršenu priliku za terapiju plivanjem.

Oglas

Uz različite stilove kao što su leđno, prsno, kraul možete oblikovati vaše tijelo na način na koji želite, obzirom da svaki stil teži da naročito jača različitu skupinu mišića. Zbog toga je najbolje kombinovati stilove.

plivanje

Uz prsni stil aktivirate mišiće grudnog koša, ruku i bedara a obzirom i da isteže mišiće abdomena pomaže na putu ka željenom čvrstom i ravnom stomaku. Uz prsni stil se možete riješiti masnih naslaga kao i celulita na rukama i nogama. Pored toga, pomenuti dijelovi tijela će zasigurno dobiti ljepši oblik.

Ukoliko imate problema s lumbalnim ili vratnim dijelom kičme nemojte previše plivati prsno, odnosno plivajte tako da vam noge budu dublje u vodi kako bi tijelo došlo u uspravan položaj. Ako osjetite neugodno stezanje u vratu, pređite na leđni stil.

plivanje

Uz leđno plivanje takođe ćete ojačati mišiće na rukama, kao i ramena. Odličan je lijek za pogrbljeno i nepravilno držanje. Možete istovremeno zamahivati s dvije ruke umjesto naizmjenično, ukoliko nista iskusan plivač. Što se tiče topljenja masnog tkiva s trbuha, leđni stil je bolji nego raditi trbušnjake a zbog aktiviranja gluteusa odličan je za izgradnju čvrste i oblikovane stražnjice.

Kraul je najzahtjevniji stil plivanja (ako ne računamo delfin), a uz kraul možete potrošiti više kalorija nego u teretani. Tokom plivanja kraul stilom aktiviraju se gotovo sve skupine mišića, a dodatna mu je prednost to što lijepo oblikuje struk.

Plivanje se treba uskladiti s disanjem, a uz dublje udisaje ćete se opustiti i lako osloboditi stresa. Plivanje je odlično i za one koji žele da prakticiraju meditaciju u pokretu. Fokusirajte se na dah i pokrete. Uživajte u onome što radite, uživajte u moru u kojem ste i ljepoti prirode koja je oko vas. Istjerajte iz glave brige i oslobodite se stresa.

Jednostavno budite sada i ovdje, usredotočeni samo na to. Nakupljeni stres istopit će se kao led na suncu.

plivanje

RAVAN STOMAK konačno: Pije se 4 dana, skida 10cm sa struka!

2 KOMENTARI

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime